NM i trolling 4-5 juni 2011

Så er NM i trolling over for denne gang. Konkurransen som gikk fra lørdag 4 juni kl 1800 til søndag 5 juni kl 10 00, hadde over 180 båter påmeldt. Ved premieutdelingen var det tydelig at bettet ikke hadde vært av det aller beste. Dette kunne vi registrere både med hensyn til antallet som møtte opp med fangsten sin, samt at mange hadde små fangster. De aller beste lot seg imidlertid ikke affisere av dårlig bett, og leverte resultater som det står respekt av. Norgesmesteren ble Rune Larsen, fra Øvre Romerike trollingklubb, med en fangst på hele 12,97 kg. Deretter var det medlemmer i Hamar fiskerforening som tok de to neste plassene.

Team Tremerking, ved Roger Mickelson fikk en fangst på 10,73kg, hvorav en flott punding på 6.61 kg. HFF gratulerer så mye med andreplassen og pundingen. Under er et bilde av Roger med fangsten.

Tredjeplassen gikk til Vegard Nordby alias Team Daiwa . Han fikk en totalfangst på 8,97 kg. Gratulerer Vegard, du slår som regel til når det gjelder. Her ved premieoverrekkelsen.

Vi tar med et gruppebilde av eliten.

Det viktigste er forøvrig ikke å vinne, men å få premie. Det er tidligere norgesmester Marius Hagen et bevis på.