Resultater høstdreggen 2012

MAGER FANGST

Lørdag den 6 oktober ble høstdreggen avviklet i nydelig solskinn og med passe krusninger på vannet.  35 båter deltok i konkkurransen og samtlige satte optimistisk ut stengene i det som så ut til å bli en lovende dag. Ved innveiingen viste det seg at mange fisket forgjeves og kun 4 lovlige fisk ble registrert.

Mjøsa er forhåpentligvis ikke tom for vi så jo ørreten på ekkoloddet mellom 20 og 25 meter under overflaten.

Heldigvis har foreningen medlemmer som takler situasjonen, og som vet hvordan redskapen skal brukes.

Størst fangst i år fikk Rune Hagen med en samlet vekt på 4, 36 kg. Under er et bilde av premievinneren

Rune fikk størst fangst

Største ørret fikk Vidar Bakken med en ørret på 4125 gram.  Under er bilde av den glade vinneren. Den blide personen til venstre i bildet er representant for arrangementkomiteen Geir Winstad.

Sammenlagtvinner for vår og høstdregg ble Rune Hagen som her feirer triumfen. Samlet vekt for vår og høstdregg ble hele 9980 gram.

Sistemann som fikk godkjent fangst var Roy Arne Løken (team backlash) som med en ørret på 1,53 kg lett sikret seg 3 plass.

Under er bilde av den heldige fiskeren.

TIl sist viser vi et bilde av vinnerfangstene

En stor gratulasjon til alle sammen, og en takk til arrangementkommiteen som igjen har arrangert en spennende konkurranse

Resultatliste, klikk her for å lese mer

Plassering Startnr. Navn Telefon Forening Totalvekt