Mjøsfiskere gir bort ekkolodd til juniorer

De etablerte mjøsfiskerne Arild Falkfjell og Stig Lombness har bestemt seg for å gi bort en premie til en junior som stiller med egen båt på Høstdreggen! Det er ikke en hvilken som helst premie heller. Et splitter nytt ekkolodd fra Lowrance typen Hook 2 inklusive montering av supereksperten Stig Lombness!

«Jeg vil gjerne også stille med full opplæring» sier en av Mjøsas fremste eksperter på ekkolodd, Stig Lombness.

Denne generøse gesten er en plan som de to ringrevene klekket ut etter å ha kjørt som team på Røyetreffet i Randsfjorden.

«Vi ønsker å støtte opp og gi bort premien til junior med mest fangst under Hamar Fiskerforening sin årlige konkurranse Høstdreggen. Rekruttering til dette fisket er nødvendig, og dette er en liten gest i fra oss» sier en oppglødd Arlid Falkfjell

Dette er betingelsene karene har satt for premien:

1 : Junioren må være i henhold til reglene for å kjøre egen båt
2 : Under 18 år
3 : Må fiske uten foresatte
4 : Premie vil trekkes blant de påmeldte som har dokumentert fisking uavhengig av om de har fått fisk eller ikke så lenge de møter på premieutdelingen.

Bildedokumentasjon fra fisking samme dag sendes som MMS til 917 87 197

De kan få starte fra hvor de vil i Mjøsa, men fangst må være sendt innen kl. 1700 samme dag og oppmøtet er på Fiskerhytta på Jessnes før 17.00.

Vi applauderer og håper vi får noen ivrige yngre deltakere på Høstdreggen. Vi påpeker de vanlige reglene med å ikke ha egen båt fortsatt gjelder i den vanlige konkurransen til HFF