JUNIORER VANT EKKOLODD

De etablerte mjøsfiskerne Arild Falkfjell og Stig Lombness hadde bestemt seg for å gi bort en premie til en junior som stilte med egen båt på Høstdreggen! Det var ikke en hvilken som helst premie heller. Et splitter nytt ekkolodd fra Lowrance typen Hook 2 med Navionics Kart brikke inklusive montering av supereksperten Stig Lombness!

Sigurd Skutlaberg og Eilif Berg sammen med Arild Falkfjell

Fire juniorer var registret med egen båt. Dette var meget gledelig, og spenningen var til å ta og føle på når tre av båtene rakk inn til trekningen på Fagervik!

Det var fult inne i hytta, når Stein Gunnar Nilsen i arrangementskomiteen trakk loddet som gav ekkoloddet til en av båtene.

Jubelen stod i taket, når Sigurd Skutlaberg og Eilif Berg ble trukket ut!

Det var virkelig stas å se hvor mye denne premien ble verdsatt av juniorene!

«Jeg vil gjerne også stille med full opplæring» sier en av Mjøsas fremste eksperter på ekkolodd, Stig Lombness.

Denne generøse gesten er en plan som de to ringrevene klekket ut etter å ha kjørt som team på Røyetreffet i Randsfjorden.

«Vi ønsket å støtte opp og gi bort premien til en junior under Hamar Fiskerforening sin årlige konkurranse Høstdreggen. Rekruttering til dette fisket er nødvendig, og dette var en liten gest i fra oss» sier en oppglødd Arlid Falkfjell

Vi i HFF takker så masse for denne ekstra premien donert av to av våre mest profilerte medlemmer!