Full hytte på Rakfisklag

Det var trangt om plassen da årets Rakfisklag ble arrangert i Hamar-Fiskerforening. Alle æresmedlemmene var på plass og stemningen stod i taket! Jahn R. Skaug holdt tale og påpekte det var fantastisk å se så mange mennesker i hytta. Torsdagsklubben har noen ganger diskutert om de hadde bygget hytta for stor, men det ble motbevist med glans denne helgen!

52 stk. hadde funnet veien til Fagervik denne kvelden, som inneholdt flere taler, god mat, godt drikke og ikke minst gode samtaler. Tradisjonen tro ble det også et lite underholdningsinnslag av Jens Haugen på piano.

Arrangementskomiteen vil rette en takk til alle som bidro med både rigging, rydding og hjelp med servering! Det var uvurdelig hjelp!

Det var også gledelig å registrere at loddsalget til Monsen gikk over all forventning. FANTASTISK! Da er det 1 år til neste gang, og vi håper alle som møtte opp hadde det topp!