Falkfjell på Cannon hjemmeside

I disse koronatider er det noen gledlige lyspunkt. Vi kommer tilbake til hvordan vi skal løse Vårdreggen i år!

En av våre medlemmer, Arild Falkfjell i Team Falken, ble anerkjent for sin post og havnet på hjemmesiden til verdens største leverandør av dyprigger. Cannon publiserte bildet av Team Falken med et prakteksemplar av en Mjøsørret. Med tanke på hvor mange 1000 som tagger seg med #cannon synes vi i foreningen dette var veldig stas. Det er også et bra bevis på at Mjøsfisket når langt utenfor landegrensene, og fantastisk promo av fisket vi driver med her i regionen.

-«Utrolig Morro at en Innlandsfisker fra Hamar blir får ett bilde på hovedsiden til Cannon.
Og, de tok kontakt pga at de hadde funnet bildet. Måtte bekrefte skriftlig at de kunne bruke det» forteller en oppglødd Arild til oss i foreningen.

Vi gratulerer Falken med nok en bragd, og er stolt over å ha denne romslige mjøsfiskeren i vår forening. Se posten her :