Pundingbonanza i HFF

PUNDINGBONANZA
Det meldes inn pundinger over en lav sko i HFF. Igjen er det 2 ringrever som har meldt om pundinger på Mjøsa. Gunerius Bakke og Arild Falkfjell fortsetter å bevise sin teft på Mjøsa. En annen ringrev som har meldt inn pen fisk igjen er Heggelund. Nok en fantastisk ørret på over 5 kg. Det går også rykter om nyinnkjøpt båt, og HFF gratulerer! Under finner dere info om alle fiskene!

Gunerius Bakke

Tid : 14. juni kl 03.00
Lengde : 83 cm
Vekt : 7010g
Agn : LAUE

Gunerius melder at den ble tatt rett utenfor Rotlia, og vi i HFF gratulerer med ny personlig rekord!

Atle Heggelund – Team Heggelund

Tid : 06. juni
Lengde : Uvisst
Vekt : 5520g
Agn : StrikePro

Team Heggelund fikk en ørret på 5520 gram tatt ved Hornsodden på Wobbler. Årsstørste til Atle Heggelund. Mangler 500 gram til pudding. Atle må ikke gi seg for å få punding som han manglet 200 gram for noen år tilbake. Men nå er motet på topp å puddingen er nok i båten snart.

Vi gratulerer Team Heggelund med nok en pen ørret! Vi fikk også inn en søt historie i fra Team Heggelund. Stas for Maja Heggelund å være med pappa og bestefar på fisketur. De fikk med seg en fin ørret på 1,8kg tatt på en Heggelund devon etter nattens herlige timer på Mjøsa. I tillegg ble det en liten ørret som fikk svømme videre og 3 napp.

Arild Falkfjell

Tid : 16. juni kl 00.30
Sted : Holmengrunna
Lengde : 81 cm
Vekt : 6350g
Wobbler : APEX

– Etter en dårlig konkurranse natt til søndag, bestemte jeg meg for å ta noen gå timer utpå i går. Jeg måtte prøve å reise Kjærringa, som vi sier i Trøndelag.

Det gjorde jeg jaggu, og en ny punding besøkte båten rett over midnatt. 81 cm og 6350 gr. Den tok, som den gode gamle Mjøsfisher’n Arild Løken ville sagt, ett skojern. Altså en Apex 🙂

To refleksjoner. Dette er min 10ende punding på 5 sesonger som Mjøsfisker.

Jeg tok punding på samme dato i 2019, gjett hva jeg gjør 16 juni i 2021
Jammen er vi heldige som bor ved denne perlen av en innsjø!

Vi i HFF gratulerer nok en gang Arild med en ny punding!