Æresmedlemmer og venner for livet!

DUGNAD I REGNVÆRET!
Hva vil det si å være æresmedlem? Jo, det er personer som har gjort noe ekstraordinært og stått opp for foreningen i tykt og tynt! I Hamar Fiskerforening er vi så heldige å ha hele tre æresmedlemmer.
Som æresmedlem tror du kanskje man sitter i et hjørne innerst i fiskerhytta, får varme tøfler og blir servert kaffe?!?

Men NEI. I regnværet i dag møtte de tre æresmedlemmene opp for å gjøre vedlikehold på hytta på Fagervik! Her blir det byttet panel og fikset opp i råteskader!

På bildet ser vi æresmedlemmene Jahn R. Skaug, Kjell Larsen og Steinar Rom utføre arbeider på fiskerhytta, Fagervik

Humøret er det ikke noe å si på, og et tydelig vennskap knyttet gjennom foreningsarbeid som strekker seg over en årrekke. Og det er kanskje akkurat dette som bør være sjelen i en forening som Hamar Fiskerforening. Ønsket om å gjøre et felles løft utover det å tjene penger? Bare å møte likesinnede som står opp for hverandre om det er sol eller regn.

Disse karene er det beste beviset på at en slik ånd fortsatt eksisterer, og noe som ikke skal gå ubemerket hen i et samfunn som til tider kan virke mer og mer egoistisk.

«What’s in it for US»!
Vi andre i foreningen bøyer oss i støvet, og takker for en fantastisk innsats som blir lagt merke til! Dette står det respekt av og forhåpentlig vil  energien smitte videre i generasjoner! Av og til er det lurt å se seg i speilet og ikke bare spørre : «What’s in it for me»…

Så la oss inspirere av våre æresmedlemmer, stå opp for hverandre og tenke litt mer : «WHAT’S IN IT FOR US»!

Humøret er på topp når de 3 æresmedlemmene møtes! Alle foto : EDGAR MALMAN