KJEMPEFISK TATT VED BANGSBERGET

I dag fikk vi en fangstrapport det lukter svidd av dagen før Daladreggen går av stabelen. Hans Arve Byenstuen medlem i BOSFF har sendt oss dette prakteksemplaret av en punding!

Hans arve forteller oss i en melding at han egentlig ikke hadde tenkt å utpå i går, men fikk det for seg at han måtte ut å teste utstyret, så han viste det var i orden før sesongen.

Og DET anger han ikke på i dag!

Tok ørreten kl 2330 på en blå Sveløkken Devon. Kjører med paravan, og har ute ca 33 meter. Kjører sakte siden det er tidlig på sesongen. 1,7 knop. Fisken tok oppe i skårpa før den gikk i været med en gang! Den var veldig snill, så det gikk greit å få den inn uten noe særlig kamp antagelig pga. kaldt vann. Mjøsørreten smalt på når jeg holdt på å snu mellom Nerlivika og Bangsberg.

FAKTA :
Vekt
– 6960g
Fart – 1,7 knop.
Hvor – mellom Nerlivika og Bangsberget
Sluk – Devon – Blå – Sveløkken
Klokka – 23.30 11.mai

Nydelig ørret på 6960g!

Ca her fikk Hans Arve sitt prakteksemplar.

Ørreten tok en Sveløkken Devon kl 23.30

Vekta stoppet på pene 6960g

Vi i Hamar Fiskerforening gratulerer og sender en kaffeavtale kopp i Cirkle K og en PRAY wobbler i fra May & Fred´s Fiske / Fritid!

LYKKE TIL ALLE som skal prøve seg i Dalagreggen i dag, og håper dette kan være til inspirasjon.