ATLE KNAPP FOREDRAG PÅ VÅRDREGGEN!

I anledning våres 120 års jubileum har vi hatt et ønske om å få til et litt større arrangement. Vi har fått bekreftet foredrag med en av Mjøsa’s store ringrever innenfor trolling etter ørret! Atle Knapp forteller om sine fangstteknikker, tips og triks! Dette MÅ du få med deg!

Vi i Hamar Fiskerforening synes det er ekstra hyggelig å trekke inn andre utenfor vår egen forening, da vi trenger samhandling i mellom foreningene rundt Mjøsa for å styrke miljøet!

Dette gleder vi oss veldig til! Vi har også mer på programmet med Stig Lombness som kommer å lærer oss om bruk av ekkolodd. Vi har fått inn Hamar Båtsenter som skal snakke litt om vedlikehold av båt og motor. Pluss May & Fred’s fiske/fritid som har stand og skal snakke litt om diverse produkter egnet til mjøsfiske!

Vi sørger for varme griller. Med Mjøsa Ørretfestival dagen før, vil dette bli litt av en drømmehelg for den som elsker trolling på Mjøsa! BLI MED PÅ MOROA!

Komplett program finner du her : https://hamar-fiskerforening.no/2018/05/06/vardreggen-vi-far-besok/

Se arrangementet og meld din interesse her :
Atle Knapp er en ringrev i gamet! Kom å hør foredraget!

Du kan se Stig Lombness sin blogg her :
«May & Fred´s fiske/fritid er klar med stand på Vårdreggen!»
Terje Skundberg i fra Hamar Båtsenter vil snakke om vedlikehold av båtmotor