VILLE TILSTANDER

Det er mye jobb å være webansvarlig i HFF om dagen. ENDA en punding kom inn til oss her i dag etter nattens fiske. Det er en ringrev i foreningen, Marius Hagen som har sendt oss dette prakteksemplaret på 83cm – 8140g, og leder dermed HFF sin årlig konkurranse om størst fisk. Vi i HFF lurer virkelig på hvordan status for denne sesongen vil være i desember!

Marius skriver følgende i en melding til oss :
«Da var det min tur med Storfisk. En skikkelig kubbe av en klipt ørret på 83 cm. Tok en Tassi i overflata kl. 03 00 sør for Bergvika. Å nei å jeg slet i gode meters bølger men det gikk bra kjørte nesten til Atlungstad før jeg fikk den opp. Tore nå må vi få laget røykekassa!! Var umulig å veie i skvulpen, så det ble jævlig spennende å se når jeg kom til Gillund. Ellers er det blitt 4 undermålere + 52 +55 + 59 og 64 cm. Tassi + Devon har funka».

Vi i HFF gratulerer den sympatiske og hyggelige Marius Hagen nok en gang som leder i konkurransen, og med en ørret over den magiske 8kg grensa!