Høstdreggen 5 oktober 2002

05/10/2002 Årets siste fiskekonkurranse er gått av stabelen på Mjøsa lørdag den 5. oktober og det ble en bra dag med gode fangster. Dagen startet med tett tåke, men etter hvert lettet været og med litt vind ble det nesten perfekte forhold. Vanntemperaturen ligger på 11-12 grader. Det var påmeldt 62 båter. Til sammen ble det tatt 17 fisker, og det er bra da alle disse hadde en lengde på over 50 cm. Totalt ble det tatt 27,58 kg. fisk (registrert). Hvor mange fisker som ble tatt totalt (over 40 cm.) vet man ikke da disse ikke ble veid inn. Rune Hagen, HFF hadde virkelig dagen sin ! Han fikk dagens største fisk ! Han vant også Høstdreggen 2002 med størst totalvekt (2 fisker), og ikke nok med det… han tok også sammenlagtseieren Vår – Høstdreggen 2002 ! Premien for denne bragden var en GPS til en verdi av kr. 3000 gitt av Sykkel & Fritid ! Han fikk også et napp i vår gjeve vandrepokal. Vi gratulerer så mye Rune !

Resultatliste Høstdreggen 2002, samt bilde av vinnerene, størst fangst, størst ørret og dreggemester (sammenlagt vår og høstdregg)

Antall startende: 62 båter
Største fisk: Rune Hagen 3,08 kg.
Sammenlagt Vår- Høstdreggen: Rune Hagen 5,28 kg.
Nr. Navn Antall fisk Vekt totalt
1. Rune  Hagen 2 5,28 kg.
2. Klas  Toverud 3 5,16 kg.
3. Vidar  Bakken 3 3,78 kg.
4. Steinar Martinsen 2 3,12 kg.
5. Hans Emilsen 1 1,78 kg.
6. Werner Johannessen 1 1,70 kg.
7. Team Monsen 1 1,56 kg.
8. Harald Dahlen 1 1,48 kg.
9. Rolf Aalerud 1 1,26 kg.
10. Georg Larsen 1 1,24 kg.
11. Øystein Pedersen 1 1,22 kg.